Қарсақ бастауыш мектебі бойынша «Қысқы кезеңдегі қысылтаяң төтенше жағдайлар кезіндегі әрекеттер» туралы ақпарат
2019- 2020 жж оқу жылы
Қатысқандар: 1-4 сынып оқушылары
Мақсаты: Балаларды еңбекке баулу, қызығушылықтарын арттыру. Жыл мезгілдері туралы түсінік беру, әр жыл мезгілінің ерекшеліктерін түсіндіру.
Көрнекіліктер: суреттер, қыс мезгілі, қауіпсіздік таратпа қағаздар
Әдіс - тәсілдері: сұрақ - жауап, түсіндіру, көрсету, талдау.
Сынып сағатын шаттық шеңбермен бастау.
Балалар сурет салып, әр бала өзінің салған суреті бойынша әңгімеледі.
Сұрақ - жауап.
- Қазір жылдың қай мезгілі?
- Балалар, алғаш сабаққа келген күндеріңді естеріңе түсіріңдер. Сонда сендер қалай киініп келдіңдер?
- Ал қазір қалай киініп жүрсіңдер?
- Қыс несімен қызық?
- Қыста біз не жасаймыз?
КӨК ТАЙҒАҚ КЕЗІНДЕГІ ҚАУІПСІЗДІК.
Көкмұз - бұл қалың мұздың беті, көкмұз жерде, тротуарларда болады. Көкмұз - ауа температурасы 0С-ден - 3 С пайда болады, мұздың қалыңдығы бірнеше см. жетеді.
• Мұздақ - жер үстінде пайда болатытн мұздың жұқа қабаты, күн суығаннан кейін, не жаңбырдан кейін пайда болады.
• Мұздақ үстінде жүргенде табанды нық басып, асықпай, тізені бос қолды ұстап жүру керек.
• Асығу - көкмұз үстінде құлауға әкеліп соқтырады.
"Қар жинау" ойыны
- Сабақтың соңында балалар қыс туралы өлең оқып берді.
Нұрай:
Шыңнан сырғып түсті де,
Келді етекке қыс, міне.
Ақ қарлар ақ көбелек,
Қонды үйлердің үстіне.
Назгүл:
Боран соғып бірде өкпек,
Үйге айдады кір деп тек.
Мұз көрпеге оранды,
Сулар тоңып дірдектеп.
Ақерке:
Аулаға қар үйгізді
Бетті аязға сүйгізді.
Тоңбасын деп теректер,
Қырау ішік кигізді.
Назерке:
Басыпты енді арынын,
Боран түнде бұрқаған
Түсі де қыс қарының
Аумайды екен ұлпадан.
Бағалау оқушыларды мадақтау.
Фотоесеп
Мектеп меңгерушісі: Агбаева Б.К.