«Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарсақ ауылының бастауыш мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Начальная школа села Карсак отдела образования по Зерендинскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Қөпшілік талқылау

05.04.2024

2023 жылға арналған «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарсақ ауылының бастауыш мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі қызметтер көрсету саласындағы қызметі туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы туралы қорытынды

 

         1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2024 жылғы 1 наурыздан – 30 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарсақ ауылының бастауыш мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі http://zerenda.aqmoedu.gov.kz/content/otchet-po-gosudarstvennym-uslugam-za-2023-god сайтында

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2024 жылғы                     12 «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарсақ ауылының бастауыш мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі сайтына ақпаратты орналастыру

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының Зеренді ауданы бойынша білім бөлімі Қарсақ ауылының бастауыш мектебі» коммуналдық  мемлекеттік мекемесі көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

1

-

-

-

-

-

 

 

 

Просмотров: 3713


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст